tiistai 29. heinäkuuta 2008

Nirppanokka?




Tuollainen Orkidean ihanuus muutti luokseni toukokuun lopulla. Sain sen lahjaksi. Kauhea vastuu alkoi heti painaa hartioillani, minä nimittäin olen aivan surkea kasvien kanssa. Nyt Orkidea on asunut perheessämme jo kaksi kuukautta ja säilynyt hengissä! Ehkä se ei olekaan niin nirppanokka, kuin pelkäsin. Muutaman kerran olen upottanut sen sadeveteen ja tarjoilin sille myös kahvia. Nällä eväillä Orkidea-prinsessamme on jaksanut ilahduttaa meitä.

Minulla on muuten merkillinen kirjahylly. Se ei ole kovin iso, mutta sieltä löytyy kaikkea mahdollista laidasta laitaan. Esimerkiksi Helpot huonekasvit-kirja. Kirja, jota en olisi koskaan hankkinut, mutta olin jälleen kerran unohtanut peruuttaa kirjakerhon kirjan ja kun en saanut kirjaa ajoissa palautettuakaan, se jäi minulle. Ihan hyvä kirja silti, jos vaikka innostuisin sisustamaan kasveilla. Ilmaa puhdistavat kasvit-osio on ainakin mielenkiintoinen... (Eivät ne kasvit silti varmaan pölyä syö vai miten mahtaa olla..?)

Ei kommentteja: