lauantai 2. lokakuuta 2010

Joutilas lauantai

Minä olen aika huono pitämään yhteyttä ihmisiin. Onneksi suurin osa ystävistäni ja sukulaisistani hyväksyy tämän piirteen minussa. Tänään olimme kuitenkin kutsuneet mieheni vanhemmat meille syömään ja se oli kivaa. Mies teki suurimman osan ruuista, joten minä pääsin helpolla. Oli mukavaa vähän siivoilla ihan rauhassa ja kattaa ja koristella pöytä. Syksyisestä luonnosta löytyy hyviä koristeita. Mietin, että tällaistakin voisi olla, leppoisaa ja rauhallista. Se sopii minulle, mutta vain ajoittain. Olen levoton ihminen ja tykkään säpinästä, kiireestä ja aikatauluista -kunhan kaiken joukossa on välillä tällaisia joutilaita päiviä, kun nautitaan hyvästä ruuasta ja oman perheen seurasta.

4 kommenttia:

Kimmonkamera kirjoitti...

Tällaiset hetket ovat elämän kultahetkiä.

Rita A kirjoitti...

Kaunista. Mukavaa välillä istua syömään pienen tutun porukan kanssa.

Anonyymi kirjoitti...

Hei Katilen, ja kiitos taas kauniista postauksesta. Sinulle on palkinto blogissani, ole hyvä!

Haneli kirjoitti...

Kuulostaa kivalta.

Ja jännää, että tuo oli sinulle rauhallinen lauantai... minulle se olisi varmaan säpinän täyteinen, kun usein "ei ole tekemistä" :D