keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Zumba



Kotikaupungissani ihmiset tuntuvat olevan kovin innoissaan Zumbasta. Kurssit täyttyvät nopeasti ja niihin otetaan maksimimäärä kuntoilijoita. Minä pidän tanssimisesta, joten tanssillinen jumppa - Zumba alkoi kiinnostaa. Olen vähän laiska lähtemään kotoa, joten päätin tilata itselleni Zumba-paketin. OstosTV:sta ostaminen arvelutti minua, mutta kun kuulin tyytyväisestä ystävästäni, joka oli saanut tämän paketin, päätin itsekin uskaltautua tilaamaan sen.

Zumbaaminen on kivaa! Tässä pakkauksessa kielinä ovat englanti ja saksa, suomenkielistä versiota ei siis ole. DVD:ssä käytetty englanti on sen verran helppoa, että ohjeet ymmärtää. Perusaskeleet myös näytetään osiin pilkottuina, joten ne oppii helposti. Paketissa on oma ohjelmansa vatsalihaksille, kahdenkymmenen minuutin express-ohjelma kiireiselle sekä kaksi erilaista koko kehon lihaksia muokkaavaa ohjelmaa. Mukana tulivat myös hauskat helistinpainot, joiden kanssa voi jammailla sculpt & Tone-ohjelmassa. Minulle tämä oli hyvä hankinta ja kuntoilu zumbaamalla on helppoa ja hauskaa!

7 kommenttia:

Joana kirjoitti...

Ihanaa, kiitos vinkistä! Minun kuntosalillani ei zumbaa ole tarjolla ja asia on harmittanut, kun kaikki kilvan kehuvat. No jospas sitä kotona salaa sitten harjoittelisi.

Jael kirjoitti...

Täälläkin on zumbaa kuntokeskuksissa, mutta laiskuuttani latasin yhden zumbavideon netistä.Latinorytmit zumbassa on se, mikä viehätyttää.

Annie kirjoitti...

Minäkin harkitsin tuota.

Katja / Lumiomena kirjoitti...

Kuulostaa hauskalta. Minä myäs olen melko laiska lähtemään kotoa liikuntaharrastusten pariin, joten kotona zumbaaminen voisi toimia. Toisaalta omaan tavattoman huonon rytmitajun...

Rita A kirjoitti...

Jee... Zumba! Mulla sama paketti. Aloitin zumbaamisen kotona 6.joulukuuta ja olen zumbannut JOKA PÄIVÄ :)

Ilona kirjoitti...

Heippa!

Hyppäsin tänne taas pitkästä aikaa Shandin blogin kautta. Minäkin välillä zumbailen kotona, tykkään kovasti. Yleensä en jaksa seurata mitään jumppajuttuja videolta, mutta tämä on ihan hauskaa :)

Rouva Nordman kirjoitti...

Joo, Zumba on kivaa ja latinorytmit vetäviä. Kotona, kun kuntoilee niin ei haittaa, vaikka ei ihan tahdissa menisikään :)

Ilona, kiva kun piipahdit pitkästä aikaa!