sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

Kaksi positiivista yllätystä

Pari päivää sitten ostin Me Naiset-lehden, kun halvalla sai (vrt. Sulo Vilén). Olen pitänyt lehteä aika huonona ja sisältöä repaleisena, mutta tämä numero oli poikkeus. Löysin paljon luettavaa ja yksi aukeama hurmasi värikkyydellään ja ilollaan. (Click-click.)
En ollut ollenkaan ruuanlaittotuulella, joten yllätin mieheni ehdottomalla hänelle ruokaa McDonaldsista. Olen elämäni aikana käynyt "Mäkkärissä" vain muutaman kerran, mutta nyt halusin testata mainoksessa näkemääni italialaista hampurilaista. Ranskalaiset olivat, mitä olivat, mutta kanahampurilainen oli suorastaan herkullinen. Täytteenä oli muun muassa rucolaa ja maku oli miltein hienostunut. Tämä on varmaan paras hampurilainen, jota olen syönyt. Tosin en ole aivan varma, onko tuossa kuvassa näkyvällä herkulla mitään tekemistä hampurilaisen kanssa.

9 kommenttia:

MaaMaa kirjoitti...

Naistenlehdet on usein luettu kun on kansilehden silmäillyt. Siinä on ne parhaimmat palat ja sitten sisällä ei olekaan enää mitään mielenkiintoisempaa :(

Nami, herkullisen kuulonen hampurilainen. Mäkkäriburgereita syön vain äärimmäisessä pakossa. Tykkään kyllä kotitekoisista tai kunnon "ravintolaburgereista" :)

Oliko mies yllättynyt, kun ehdotit mäkkäriä päivälliseksi? ;D

arleena kirjoitti...

Naistenlehdet ovat hetken rentoutusta, pientä liitoa jota tarvitaan arjen keskelle. Joskus niitä on mukava lukea.

Herkulliselta kuulostaa hamppis, harvoin tulee ostettua.

Laura kirjoitti...

Söin tuon burgerin pari viikkoa sitten ja oli kyllä hyviä makuja :) Yksi miinus, liikaa majoneesia (niin kuin aina kyseisessä paikassa)

Merruli kirjoitti...

Hienoa, jos edullisesti saa kerrankin positiivisia yllätyksiä!

Pink Links kirjoitti...

En ole pitkään aikaan syönyt hampurilaisia, mutta herkullinen kuvasi kyllä houkuttelee:)

En ole pitkään aikaan lukenut lehtiäkään, mutta kieltämättä sinun lehdessäsi on väriä ja iloa!

Mukavan rento postaus:)

Annie kirjoitti...

Minäkin olen viime aikoina lueskellut poikkeuksellisen paljon naistenlehtiä. Onkohan äitiys sekoittanut pääni?

(Minä suosin vain Hesburgeria - kun olen siellä työorjanakin ollut...)

Rouva Nordman kirjoitti...

MaaMaa, tuo oli kyllä ihmeen hyvää. Joo, oli mies yllättynyt :D

Arleena, tykkään kaikenlaisestalukemisesta, myös kivoista naistenlehdistä.

Meillä syödään hampurilaisia harvoin. Tuollainen kanaversio sopii minulle,koska en ole punaisen lihan ystävä.

Laura, joo saman huomasin!

Merruli, no kyllä vain! Eipä mulla tuota rahaa kauheasti ole, joten edullisella linjalla mennään.

Pink links, nuo molemmat asiat myös auttoivat rentoutumisessa. Ei tarvinnut kokata ja sai lukea höpölöpöä.

Annie, kyllä äitiys sekoittaa pään :) Ainakin aluksi pienen vauvan kanssa olin niin väsynyt, että en olisi jaksanut keskittyä kirjoihin. Silloin lehdet ovat hyvä vaihtoehto.

Jos meillä haetaan hampurilaisia niin silloin yleensä käydään Hesellä. Mulla on peri tuttua ollut Hesellä töissä ja niistä se oli ihan kauheaa.

Olivieno kirjoitti...

Tämän postauksen luettuani ostin paria päivää myöhemmin samaisen hampparin, ja tykkäsin. Varmaan paras mitä md:sta olen saanut.

Rouva Nordman kirjoitti...

Olivieno, olen ihan samaa mieltä! Ei tuo hampurilainen tuntunut yhtään md-kamalta!